SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ 21-22 EKİM 2019’DA İLETİŞİM USTALIĞI ZİRVESİNE EV SAHİPLİĞİ YAPTI...

Sivas Üniversitesi’nde 21-22 Ekim 2019 tarihleri arasında sosyal sorumluluk projesi kapsamında Deneyimsel Tasarım Öğretisi İletişim Ustalığı Zirvesi düzenlendi. Her fakülteden hem üniversite öğrencileri hem de öğretim görevlilerin katılımıyla gerçekleşen İletişim Ustalığı Zirvesi iki gün sürdü.
Zirvede insanın dününden daha iyiye nasıl gideceği ve hayattaki problemlerin çözümün başında kaliteli iletişim kurmaktan geçtiğinden bahsedildi. İnsan bu hayatta ne yapıyorsa mutlu ve başarılı olmak için yapıyor. Bunun sırrı da iletişimden geçiyor. İletişimimizi nasıl daha kaliteli hale getirebileceğimize dair stratejilerden bahsedildi. Zirvede iki gün boyunca iletişimin aslında ne olduğu, nasıl daha kaliteli iletişim kuracağımızı ve problemlerimizi çözdükçe bizi nasıl güçlendireceğine değinildi.
KATILIMCI YORUMLARI Çok keyifli iki gün geçirdim. Gerçekten güzel bilgilerin öğrendim emeğinize sağlık. Ömer D. İlişkilerde yaptığımız yanlışları ve neler yapmamız gerektiğini anladım. Özellikle Gızzıt konusu beni çok etkiledi. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz. İhsan E. Çok faydalı bir seminerdi, İnsan tanıma sanatındaki bilgiler bizim insanları tanımamızda çok faydası olacağını düşünüyorum. Mehmet S.

Yorumlar