FATİH SULTAN MEHMET ÜNİVERSİTESİ VALİDE ATİK YERLEŞKESİ 28–29 KASIM 2019’DA İLETİŞİMDE USTALIK ZİRVESİNE EV SAHİPLİĞİ YAPTI...

Fatih sultan Mehmet Üniversitesi’nde 28-29 Kasım 2019 tarihlerinde sosyal sorumluluk projesi kapsamında, Deneyimsel Tasarım Öğretisi İletişim Ustalığı Zirvesi düzenlendi. Hem öğrencilerin hem de öğretim görevlilerinin katılımıyla gerçekleşen zirve iki gün sürdü. Zirvede daha mutlu ve daha başarılı olmanın, kaliteli iletişim kurmanın yolları anlatıldı. İnsanlar dününe göre daha iyi olmak isterler. Bu nedenle insanların dününden daha iyi olabilmelerinin stratejilerinden bahsedildi.
Katılımcılar iki gün boyunca iletişim nedir, iyi bir iletişim ustası nasıl olunur, ilişkilerimizde doğru sandığımız yanlışlar nelerdir gibi soruların cevaplarını buldular. Zirve kapsamında anlatılan; Deneyimsel Tasarım Öğretisi, İletişim ve iletişim Çeşitleri, İnsan Tanıma Sanatı, Gizli Zıtlıklar Yasası, Genel İletişim Stratejileri, İletişimde Bedel, Beklenti Yönetimi, Üç Boyutlu İletişim ve Sahne Sunum Teknikleri konularından oluşan sunumlar katılımcıların güzel yorumları ile sona erdi.

KATILIMCI YORUMLARI 

Konuya hakimiyetleri ve verdikleri örnekler güzeldi. Ayrıca güler yüzlü oluşları çok güzeldi Emeklerine sağlık 

Eğitimciler ve konular etkileyiciydi. Güler yüzlü seri anlatım örneklendirmeler olayları yaşattırdı ve merak uyandırdı. 
Teşekkürler 

Çok memnun kaldım. Seminerin insanlarla olan ilişkilerime yeni soluk getirdiğini düşünüyorum. Teşekkür ederim. 

Enerjisi ve bilgi aktarımı yüksek, keyifli ve hayatla direk olarak bağıntılı, iletişim becerilerimize olan etkisini hemen hissedebileceğimiz geliştirici bir etkinlikti. 

Zirve verimli ve güzeldi. Ben çok verimli ve bilgilendirici buldum. 

Konuşmacılar konuya çok hakim geldi. Zirveye katılım sağladığıma memnunum. Çünkü aslında normal hayatta karşıma çıkan şeylerin nasıl olduğunu anlamama yardımcı oldu.

Yorumlar