İLETİŞİMDE USTALIK ZİRVESİ HALİÇ ÜNİVERSİTESİ’ NDE GERÇEKLEŞTİ.






Sosyal Sorumluluk kapsamında yapılan İletişimde Ustalık Zirvesi 10-11 Aralık 2018 tarihlerinde, Haliç Üniversitesi’ nde yapıldı. Katılımcıların ilgiyle dinlediği sunumlar, iletişimi tüm yönleriyle anlatıldığı konulardan oluşmaktaydı


 ‘ Kişisel farkındalık yaşadım. Kendi özelliklerimin hangi gruplara girdiğini öğrendim. Benim için verimli bir seminer oldu. Hayatta dengeli olmam gerektiğini öğretti bu seminer
Merve Özmen
 ‘ İletişim kurarken insanları anlayabilmek, davranışlarının sebeplerini kavrayabilmek ve dolayısıyla daha anlayışlı ve hoşgörülü olabilmek için oldukça faydalı bir seminerdi.’
Yaren Uygun
 ‘ Akıcı ve seri bir programdı.’
Mine Örsçekiç
 ‘ Seminer güzeldi fakat uzun olması ve olayların birbirine bağlıymış gibi lanse edilmesi hoşuma gitmedi’
Mustafa Oğuz Adsız
 ‘ Anlatılan seminer konusu bilgi verici ve dikkat çekiciydi. Günlük yaşamda verilen örnekler hem bizde hem de akılda kalıcıydı. Teşekkürler.’
Rabia Sönmez
 ‘ Daha baştan itibaren konuşmacıların dinleyicilerle samimi tavırları ve seminere bir miktar uygulama katmaları pozitif enerjili bir ortam oluşturdu. Benim açımdan faydalı bir süreç olduğuna inanıyorum.’  
Filiz Soysal


Yorumlar